Tulevastele teenindustalentidele kohustuslik! Tule Teletorni Teeninduskooli!

Oled oodatud, kui:

  • tunned huvi klienditeeninduse valdkonna vastu
  • tahad ennast proovile panna ettevõttes, kus pooled külastajatest on välismaalased
  • oled ise valmis panustama koolitusse ja genereerima uusi lähenemisi
  • soovid osaleda aktiivõppes, kus teooria ja praktika käivad tihedasti käsikäes
Kui tundsid end ära, siis Teletorni Teeninduskool on just Sinu jaoks!

* Mis on Teletorni Teeninduskool?

See on kuu aja pikkune teenindusteemaline aktiivõppe vormis baaskoolitus kõigile teenindusvaldkonnast huvitatutele. Loengud leiavad aset märtsikuu igal neljapäeval ning kestavad kokku 3 h, koosnedes võrdselt teoreetilisest ning praktilisest osast. Nelja loengu jooksul omandab kursusel osalenu esmased teadmised klienditeenindusest ja praktilised oskused alustamaks tööd teenindusasutuses.

* Kellele kursus sobib?

Inimesele, kel puudub või on vaid põgus kokkupuude klienditeenindusvaldkonnaga, kuid keda huvitab töö klienditeenindajana, kes on uudishimulik, soovib teenindusteemadel kaasa rääkida ning tahab end proovile panna.

* Miks me seda teeme?

Kuna Teletorni ülesanne on eelkõige pakkuda elamusi ning külastajatel on meie suhtes väga kõrged ootused, oleme saanud palju praktilist kogemust väga hea klienditeeninduse pakkumisel. Seepärast soovime muuhulgas panustada hea teeninduskultuuri arendamisse Eestis. Samuti otsime teenindustalente, kes tahaksid liituda meie meeskonnaga. Meie visioonis on Teletorni Teeninduskool üks kasvulavasid teenindustalentidele.


Loengute teemad:

I loeng, 1.03.2018 kl 17-20 – Klienditeeninduse põhimõisted. Väärtused ja hoiakud – kõik saab alguse minust enesest. Teletorni Teenindusstandard.
II loeng, 8.03.2018, kl 17-20 – Klienditeeninduse 5 sammu. Mis on tänapäeva teenindus? Isiklik kogemus klienditeenindusest. Arutelu Teletorni Teenindusstandardi üle, teenindussituatsioonide läbimäng.
III loeng, 15.03.2018, kl 17-20 – Kliendirahulolu. Klienditeekond. Teletorni klienditeekond. Giidituur, millele järgneb arutelu.
IV loeng, 22.03.2018, kl 17-20 – Kokkuvõtted ja tagasiside koolitusest. Praktiline ülesanne. Tunnistuste jagamine.


Koolituse maht: 16 ak tundi
Koolituse hind: 40 € (sisaldab loengumaterjale, töövahendeid, karastusjooke). Arve saadetakse osaleja e-mailile enne koolituse algust
Grupi suurus: 10 inimest

Lektorid: Jüri Kriisemann, Sten Tomingas

  • Jüri Kriisemann on klienditeenindusvaldkonnas tegutsenud üle 20 aasta, koolitajana samuti 20 aastat. Jüri Kriisemann on Teletorni juhataja.
  • Sten Tomingas on töötanud Teletornis klienditeenindaja ja külastusjuhina alates torni taasavamisest 2012. aastal. Hetkel töötab Sten Teletorni digiturundusspetsialistina.

Koolitusel osalemiseks täida ära ankeet ning võtame kõigi registreerijatega ühendust.