Kohvik asub Teletorni 22. korrusel. Erivajadusega inimene saab sinna kõige paremini liftiga, see sobib ka ratastoolis liikujale. 21. korruselt tõusev keerdtrepp on selleks natuke liiga järsk. Lifti kasutamiseks tuleb infolaua töötajalt abi paluda.

22. korrusel liftiruumist väljumiseks liigu mööda kaldteed ukseni ja peale sisenemist veel 5 sammu otse. Liikumissuunad on antud lifti poolt vaadatuna. Kohvikusse sisenedes on lifti kõrval paremal 4 meetrit pikk väljapoole kumer rinnakõrgune tumeda kattega teeninduslett. Leti esisein koosneb läbipaistvsatest sissepressitud mustriga klaasplokkidest mõõtudega 15×15 cm. Teenindusletist edasi on vitriin maitseainete, tee ja kohviga. Vitriini vastas vasakul on ümara kaitserinnatisega ümbritsetud keerdtrepp, selle kõrval püstine metallriiul küünaldega ning riidevarn fliisidega. Neid saab terrassile minnes õlgadele võtta.

Musta parkettpõrandaga kohvikus on 100 istekohta. Tumehallid keskel asuva nelinurkse jalaga lauad paiknevad enam-vähem kahes reas. Lauad on kahe, kolme, nelja või kuue istekohaga. Iga laua keskel on suur valge küünal. Toolid on ümara seljatoega, rohelise sametkatte ja nelja alumiiniumi värvi jalaga. Laudade vahel kasvavad paigaldatavates pottides suuremõõtmelised toataimed. Ruumi on võimalik lükanduksega osadeks eraldada. Teenindatakse nii letis kui lauas.

Liftist aknani on 14 sammu, vasakpoolse seinani on 24 sammu. Kohvikul on üleni klaasist kaarekujuline välissein. Laiad aknad on välisseinas tugisammaste vahel ning kogu kaarekujulise kohviku ulatuses on seespool rinna kõrgusel kaarekujuline aknalaud. Aknalaual on eri kohtades paar raskemat ümarat klaasvaasi.Teenindusleti vastas on aknalaua äärde kahe tugiposti vahele paigutatud 9 ümarat mustast nahast metalljala ja alusega teisaldatavat istepukki. Kahe tugiposti vahe on 7 sammu. Üle ühe posti on akna pool aknaaluse laua kõrval põrandalamp.

Üleriided soovitame võimalusel esimese korruse garderoobi jätta. Sissepääs kohviku garderoobi asub paremal teenindusletist mööda minnes umbes 16 sammu kaugusel. Käepidemest lükatav uks on metallukselauaga. Sisene kolme sammuga. Garderoob on väike, umbes 1,5 x 2 meetrit suur. Ratastooliga sinna ei mahu. Otse ees ja vasakul on pealae kõrgusel metalltorud riidepuudega. Ukse kõrval paremal on juhtmete ja torude kaitseks metallkate, mis juhuslikul puudutamisel koliseb.

Garderoobi ees suundub vasakule kaheksa sammu pikkune koridor. Selle lõpus on pääs terrassile. Uks liigub väga raskelt. Sellel on pikk käepide ja paarkümmend sentimeetrit kõrge uksepakk. Ukse avamisel puhub tugev tuul. Ratastooliga ei ole võimalik vaateplatvormile minna. Vaateplatvorm on 2 meetrit lai ja võrguga ümbritsetud.